Skip to main content

Personaliseren

Of je nu een nieuwsbrief via de e-mail stuurt of een traditionele mailing aan je relaties verstuurt, in beide gevallen zorgt personalisatie ervoor dat hij beter gelezen wordt!

In een tijd waar we enorm veel mail krijgen is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je opvalt. Dit kun je doen door de nieuwsbrief te beginnen met de naam van de ontvanger in de aanhef. Nog beter werkt het wanneer ook de inhoud van de nieuwsbrief aansluit bij de behoeften van de ontvanger. Geen algemene nieuwsbrief dus waarin ook veel niet-relevante zaken staan voor de ontvanger, maar een nieuwsbrief 'op maat'.

E-mailnieuwsbrief of traditionele mailing: zorg dat u iets weggeeft. Dit hoeft niet persé een grote korting of gratis product te zijn, maar kennis of een advies heeft ook waarde voor de ontvanger!

Een mailing via de post kan nog steeds heel goed werken. Misschien zelfs wel beter nu er zoveel via de mail gaat, dat de post die men echt in handen krijgt sterk afgenomen is. U onderscheidt zich dus weer door juist van traditionele media gebruik te maken! Net als bij de online variant is het echter wel belangrijk dat de mailing aansluit op de behoeften van de ontvanger en persoonlijk aan hem of haar gericht is.

Wij kunnen een mailing voor u verzorgen van idee tot bezorging op de mat bij de geadresseerde.