Skip to main content

Webcare

Stel u heeft een prachtige website. Met diverse functionaliteiten voor de interactie met uw bezoeker en actualiteiten over het bedrijf en uw branche. Daarnaast heeft u ook besloten actief te zijn op social media. Na een paar weken is de nieuwigheid er vanaf en heeft u niet alleen moeite met het verzinnen van onderwerpen, maar ook met het bijhouden van reacties of berichten aan uw adres. En dan ook nog eens een inspirerende blog schrijven naar aanleiding van de ontwikkelingen in de branche.

In het begin klonk het zo mooi. Wanneer u maar voor voldoende redenen zorgt voor uw bezoekers om terug te komen, u te volgen/liken en berichten te delen, dan blijft u bij ze in gedachten en is de kans groter dat zij ook aan u denken als zij weer uw producten of diensten nodig hebben. Maar u heeft het eigenlijk te druk met ondernemen om ook nog eens uren op social media door te brengen om bij te houden wat er gebeurt. Om maar te zwijgen over het schrijven van een goede blog ...

Er zijn in dit geval meerdere oplossingen te bedenken:

  • u besteedt bepaalde online werkzaamheden uit aan een werknemer
  • u besteedt bepaalde online werkzaamheden uit aan ons en een deel aan een werknemer
  • u besteedt uw online activiteiten uit aan ons
  • u laat uw online activiteiten analyseren om te bepalen of u ermee doorgaat of niet. Wat niet rendabel is bouwt u af, de overige activiteiten gaan we in overleg oppakken.

Natuurlijk zijn er variaties op bovenstaande mogelijkheden te bedenken. Wij denken graag met u mee wat voor u de beste oplossing is zodat u zich weer kunt richten op het ondernemen.